I´m alive

Japp det var väääldigt länge sen jag skrev nu, och nu har jag inte heller någon stor lust att skriva egentligen ;)

Lördag var det en lovely IKEA dag i Happis. Revy på kvällen så skrattmusklerna fick jobba. Söndag fyllde världens finaste lillasyster 11 år. Stortjejen våran är hon strax. Perfekt att vi kan låna skor av varandra numera.... Påtal om skor har ja blivit ägare av ett par svarta stövlar med kilklack. Hujedamig hur ska detta sluta (annar än med rumpan eller hakan i backen ;)

Annars har vädret inte tillåtit någon vidare bra träning. Jag varken löper eller åker längd om det är kallare än -20°C, det fungerar inte riktigt.... 

Men nu ikväll blir det gympa och på onsdag klassikern på 1,5 mil som jag och Sabbe ska åka. Sen är det ju snart lov, och på sportlovet, ja då blir det andra bullar!

 

Kommentarer
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

Ja verkligen, är så fruktansvärt less på all snö och kyla :(

2010-03-02 @ 17:07:48
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0