Tunga kilometer

Tog en välbehövd sovmorgon, var uppe till klockan sent igår kväll så. Känns ändå som om man har hunnit med en hel del. Började dagen med en lättare frukost för att sen klä sig ordentligt -22*C och jag, Einar och svärmor åkte 7 km skidor.

1. Någon hade kört med skoter I skidspåren = Knappt några spår
2. Det är kallt och blåsigt = De spår som ev hade kunnat klara sig var nu också obefintliga.

Därav de tunga 7 kilometrarna. Här tar jag och Vilda igen oss efter turen.

Kolla så stor hon har blivit, nästan lika stor som jag, hon var så rolig här och skulle härma rörelserna som jag gjorde :)

Sen blev det en sen lunch i grillkåtan.
 
Kall och frusen Malin påväg till grillkåtan, väl där var det varmt och härligt :)

Men nu har jag fått mig värmen! Har just kommit in efter en välbehövlig långbastu. Så nu är man varm i hela kroppen!

Ikväll blir det spel i Koler och godis, jag ska dock försöka hålla mig till blodapelsiner istället, det kommer min mage att tacka mig för senare tror jag! ;)

Hoppas ni alla har haft en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0