Tisdag

Igår var det gympa, ikväll blir det promenix. Onsdagkväll väntar ett skidpass. Härligt :)
Har dock inte mått så prima de senast dagarna, får verkligen tvinga mig genom skoldagarna, men det är ju inte så kul att läsa om min jobbiga mage hela tiden, så nu skriver jag om annat.

Har pratat med studie-och -yrkesvägledaren idag och gjort klart mina val inför åk.3. Känns riktigt bra :)
Sen har jag även pratat länge med vård läraren och framfört åsikter, berättat om hur det är just nu osv. Och det känns så bra med en öppen dialog, och nu känns det superbra! :)

Nu fortsätter strax föreläsningen som är givande och väldigt intressant. Om proffisionell handledning. Nästan så att man blev sugen på att läsa den kursen på universitetet. Just nu är det mycket som känns intressant. Efter den väntar prov i trafikkunskap.

Väl hemma blir det skolarbete. Ska skriva klart några längre uppgifter. Sen hoppas jag att det är lugnt resten av veckan.
Kikade nämlligen in på Cult Designs hemsida och kollade in de nya kollektionerna, Blev så sugen på att fixa i rummet så det blir ordning och reda. Fungerar på att städa garderoben tex ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag är också sugen på att fixa i rummet och städa garderoben! Hoppas på att hinna med det senare i veckan. Det är så härligt när man känner att man har fint omkring sig.



Hoppas du får börja må bättre snart <3 Kramar <3

2010-01-19 @ 19:51:21
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0