Skridskor

Det blev skridskoåkning. Jag och mamma antog utmaningen att skotta uterinken. Vilket jobb!

Jag i skottartagen...


Här syns alla, Jenny, mamma, Karin, David och Elin.

Härligt ute, fastän det blåser rätt mycket, därav fick pälsmössan åka på ;)

Dessutom använder jag min nya fleece som jag fick i julklapp.

Härligt blå, finna att köpa på H&M om det är någon som är intresserad av en likadan..

Ikväll vankas det mest troligt bio. Blir att se en Disney, Alvin och gänget 2. Såg trailern och den ser då åtminstonde rolig ut. Inte ofta som jag ser den typ av film längre... Men det blir nog bra :)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tröjan såg riktigt mysig ut!

God fortsättning på det nya året. :)

Kramar

2010-01-01 @ 18:10:42
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Einar

2010-01-01 @ 21:19:15
Postat av: Einar

Härligt med snöskottning;) Puss<3

2010-01-01 @ 21:20:33
Postat av: david

mm alvin och gänget 2 var riktigt bra :D

2010-01-01 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0