Skidor

Åkte hem från Einar igår, men det är lugnt för han kommer imorgon ;)

Plockade i alla fall ner alla julsaker igår, så härligt att släppa in ljuset igen! Sen blev det tyvärr ofrivillig vilodag igår från träningen. I -32*C så fungerar det inte att träna ute... Åt en väldigt god middag hos fina farfars <3

Idag har det varit perfekt väder! -13 och strålande sol! Var till samhället och solade och gjorde lite ärenden på fm, sen efter lunchen bar det av på dagens första skidpass. 3 km efter sladdat skoterspår, toppenföre!

Nu väntar jag på middagen som består utav köttsoppa och sen kl.18.15 är det dax för dagens andra skidpass. Jag och mina ben längtar väldigt mycket! Såhär i efterhand kan jag tänka att det var nog lite klokt med en vilodag, oftast är jag för rastlös för att klara av detta, jag behöver min dagliga dos och kick av träningen! ;)


Snyggkillen!

Uppdatering: Nu har jag och mamma åkt dryga milen var, nu är man nyduschad och ska sätta sig vid Let´s Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0