Måndag- Ny vecka

Som är rätt fullbokad ;) Men under lovet är det ju så det ska vara :)

Hade planerat in skidåkning på morgonen och hade en köldgräns på -15*C. Idag är det -19* och det blåser ordentligt, alltså inga skidor på fm. Men simning där vid 13.30 blir det minsann!

Efter middagen bär det av raka spåret till Einar. Kommer att vara där till på torsdag, ska bli riktigt trevligt! Och skidorna ska med, så jag ska försöka ta mig runt deras 7 km spår några gånger i alla fall! Minst 2 är målet! ;)

Ikväll visas första delen av Olycksfågeln- Camilla Läckberg som repris, kl.22 på svt24, det ska jag se, om jag orkar och håller mig vaken!

Idag på fm ska vi städa bort julen, granen barrar och jag vill bort med allt "plåtter", blir så fint och rent på något vis när man tar undan den. Vi tog fram den tidigt, och den ryker tidigt, logiskt! ;)

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad härligt att simma igen!

Det är tomt här utan er ska jag säga. Saknar dig!

2010-01-04 @ 13:40:23
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var riktigt härligt att simma! Hoppas du har det bra i Koler! /Syrran

2010-01-04 @ 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0