Fartig dag!

Ja idag har det verkligen varit fullt ös!

Började dagen med snabb frulle och sen bar det av till badhuset för att motionssimma i drygt 1 timma. Så skönt och mjukgörande för kroppen! Axlar och rygg känns nu helt i sin ordning!

Efter en dusch och lite energipåfyllnad i form av fruktsallad med färsk ananas blev det shopping i stan. Fyndade både en blå stickad klänning och en ljusbrun cardigan. Perfekta basplagg med andra ord, precis vad jag ville ha!
Till lunch blev det en sallad som jag plockade ihop själv. Kyckling, räkor och ägg blev basen. Riktigt gott och man blev sådär lagomt mätt så att man orkade fortsätta shoppa ;)

När vi hade gått tillräckligt länge för att känna oss nöjda bar det av hem till våra vänner igen. Ett mellanmål med 2 mackor och sen var det bara att byta om igen! Nu vankades skidor! 6 km i bra tempo avverkade jag idag. Känns skönt i kroppen! De har så otroligt fina spår här, och många olika distanser. Testade att ha en komplett skiddress idag med byxor fodrade på framsidan och jackan likaså. Idag var det kanske nog så kallt (-20*C), så jag skulle ha haft mer under, men jag är gode sugen på att beställa ett. Kostar 1000 pix. Ruskigt sugen är jag, ska rådfråga pappsen lite först bara.

Nu är det härlig nedvarvning efter middagen, låten som spelas är Kings of leon- Use somebody


Nu har jag fått mig värmen efter skidpasset, så strax väntar det en varm dusch. Senare svenska jordgubbar, det blir mums!

Kommentarer
Postat av: Einar

Mums med jordgubbar:) Nu ska vi äta middag,lite sent men;)

2010-01-02 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0