En bra dag ♥

Har haft en toppenfin dag verkligen.

Började med sovmorgon, promenader, madrassåkning mm. Efter lunchen hälsade jag och Einar på en vän och hennes familj. Viktoria är jätteduktig på att fotografera, så hon tog massor med fina bilder på mig och finkillen. Jättekul, generande och lite tokigt, men mest kul att vara hos mästerfotografen ;)

Lämnade mitt USB-minne hos henne så imorgon em får jag nog tag på bilderna :)

Pappsen och Einar är ocg ser hockey, Elin har tjejkompisar på besök, jag passar på att läsa lite inför provet på tisdag, mamma och Jenny lördagsmyser. Så ser det ut i högis en helt vanlig lördagkväll.

Ikväll vankas det semlor hos farfars ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en riktigt härlig dag! Jag ser fram emot att få kika på bilderna ^^



Ps. Jag ser att du har lyckats fixa hjärtan! Du får lära mig vid tillfälle :)



Kram <3

2010-01-30 @ 21:48:52
Postat av: Viktoria

Haha proffsig vet jag inte om jag är, men kul var det då! Det känns bra om ni blev nöjda i alla fall, är ju som sagt inte så van att fota porträtt.

2010-01-30 @ 22:24:49
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0