Ätardag ;)

Idag har vi varit matvrak hela högen ;)

Började med en god och mättande frukost med blåbär, fil och musli innan vi sa hejdå till våra vänner.

Så åkte vi till min fina mormor och morfar för att umgås alla mammas syskon med respektive + morfars. Supertrevlig dag med många skratt, årets "första" julbord och smarrig efterrätt med färska bär, grädde och glass. Tyvärr låg kameran och frös i bilen....

Imorgon blir det solning och bad. Skönt att hinna simma mycket på lovet! Efter middagen åker jag till fin killen min. Då ska vi sova i en stuga och sen åka till honom tisdag morgon. Därför blir det nu lite ont om uppdateringar ett tag framöver.

Nu ska jag strax sova, om det inte är allt för kallt imorgon på morgon vankas det ett skidpass. Hoppas på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0