Aktiv gårdag

Ja igår var det full fart! Jag, Mamma och Tommy började dagen med ett skidpass. Härligt väder med endast 9-11 minusgrader. Fixade lunch som bestod av mustig älgfärssoppa och nybakta bröd (dessa bakade jag och M direkt efter frukosten)

Efter lunchen blev det en powerwalk för min del, testade även på att jogga lite och det kändes gå riktigt bra :)
Hemmåt och vilade en stund. Fixade middag och sen hade vi det trevligt och socialt.

På kvällen vankades det en sparkartur. 6 stycken på 5 sparkar. I nedförsbackarna var det tåg som gällde. Tommy som motor och jag som lokförare. Gick mycket bra måste jag säga! :)

Avslutade dagen med ostbricka och kex. Sen var det godnatt.


Idag är det varmt ute. M och Jenny är borta hela dagen mer som. Vi ska åka i backen och plåga lår och rumpa lite påväg uppför. Och skrika oss hesa nedför. Gissar att det kommer gå otroligt fort! :S

Ikväll blir det skidåkning på elljusspåret. Hoppas på att orka många varv och  att det inte blåser för mycket. 

Kommentarer
Postat av: Einar

Gick det fort?:P

2010-01-17 @ 15:33:03
Postat av: Malin

Absolut ;)

2010-01-17 @ 18:06:50
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0