2010-01-25

Ny vecka och här sitter man hemma, var/är inte alls i form för någon skola idag. Men försöker vara vid gott mod i alla fall.

Mellan allt illamående har det varit små perioder när det har kännt liiite bättre. Under dessa perioder har jag passat på att dammtorka och dammsuga och möblera om lite. Endast skrivbordet som nu står på ett annat sätt, men det känns som om golvytan upplevs lite större. Dessutom fixade jag till en ny tavla. Köpte scrapbooking ark och tyckte om ett så mycket att det ramades in istället ;)

Mina glasögon har suttit på näsan hela dagen, och ska sanningen fram så behövs de faktiskt. Ser så dåligt på nära håll... Så ska testa och se om jag blir mindre trött i ögonen om de används. Mina är rätt diskreta, och jag blev lite sugen på att ha ett par till som är mer markerade, får se om jag slår till eller inte.

Thé har det druckits idag, och just därför hoppas jag på vinst i tävlingen som jag är med i. Tävla här du också!


Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0