2010-01-01

Ett helt nytt år har nu börjat. Det är morgon i huset men det verkar som om alla utom jag och Jenny vill ta sovmorgon ;)

Idag blir det nog att vara ute, förhoppningsvis åka mer skidor, äta god mat osv. Hoppas att jag snart börjar må bättre så att jag verkligen kan smaka på den goda maten också, annars är det filmjölkstema för mig... Men det är ju också milt och skönt för magen.

Blir det inte bättre blir det till att ringa sjukhuset på måndag, såhär kan man ju inte ha det...

Jag brukar aldrig skriva eller ha nyårslöften, men detta år har jag några punkter:

*Komma igång ordentligt med skidorna och få många mil i benen.
*Bli pigg och frisk igen.
*Slappna av och stressa mindre. Stress gör mig bara ledsen.
*Ta hand om mina vänner och familjen, i slutändan är det dem som verkligen betyder något!

Över till något annat. Vi tjejer har som tradition att köpa en liten jul/nyårs klapp till varandra. Av Karin fick jag en Cult ljusstake med en lila platta. (Kameran är i sovrummet, vill inte väcka tjejerna) Bilder kommer senare helt enkelt. Tusen tack till Karin! Själv blir jag mer och mer förälskad i Cult-prylarna. Finns sådan oändlig variation och det blir så stilrent och läckert!

Nu ska jag äta en hårdmacka med lax, hoppas att den lägger sig skönt i magen.

Hoppas ni får ett bra 2010!

En snöig börja har vi fått i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack själv vännen <3 Vi kanske får smaka något te ikväll? :)

2010-01-01 @ 11:05:51
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Hoppas verkligen att du får börja må bättre! Tusen styrkekramar <3

2010-01-01 @ 11:11:19
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0