09-01-10

Idag har det om möjligt varit en ännu finare dag än igår. -7*C och sol hela dagen.

Hade tänkt ta en vilodag för kroppen känns väldigt trött och seg, men mamma ville iväg en sväng så jag hakade på, men vi åkte bara 4 km så det klarade jag bra.

Efter lunchen blev det några åk i backen, jag & Jenny åkte madrass och brorsan tog bobben. Hade fullt upp med att hålla för ansiktet för att undvika snön som sprutade upp, så det blev bara "före" bilder.


 
Jenny påväg uppåt, och skogsbanan som gick ruskigt snabbt idag. Jag fick panikbromsa för att vi inte skulle krascha i träden längst ner, men det gick bra :)

Sen har jag även hunnit med att klippa farmor, ätit blodapelsiner och kikat på skidskytte tillsammans med dem.

Nu är renbogen inne i ugnen, det väntas en smarrig middag i Högis! Sen väntar en lång natt för en slutkörd Malin!

Imorgon blir det inga skidor, ev en morgonpromenad, men det är max. Ska vila och bygga muskler nu ;) ;)
Dessutom väntar stadsbesök imorgon, så ska jag förhoppningsvis hitta en skiddress som jag gillar, då slår  jag till minsann! Sen ska jag lägga mellan semmelbullar ikväll. Grädde vispas hos morbror Tommy imorgon och vips så har man ätit årets första semla!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Låter härligt! Var ute och fotade idag jag, jätte skönt ute, synd att man har så dåliga skor bara :S

Men förresten, säg gärna till om du har tid och lust någon dag och fotas lite! Har fått upp humöret nu så :)

Kramar

2010-01-09 @ 23:24:58
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0