Wonderful

Hoo nu var det länge sen igen. Har haft en otroligt fin och bra helg måste jag säga!

Åkte fredagkväll till Einar. Gjorde inte så speciellt mycket, myste och umgicks helt enkelt.

Lördag: Efter en välbehövlig sovmorgon bakade jag bröd, suuuperkallt ute så det blev en riktig inomhus dag. Bastade länge och sen satt vi på café och fikade. Mumsigt. Sen åkte vi till Einars kusiner + moster o morbror och åt burritas (stavning?) till middag. Medans de andra såg melodifestivalen lutade jag mig mot Einar och läste intressanta tidningar. Sent innan vi kom i säng.

Söndag: Åt en filtallrik stående i köket, efter det har jag och min kära "svärmor" tapetserat. Var tvungen att ladda med sockerkickar så att vi skulle orka ocjså ;) Hann nästan klart innan jag åkte hem och åt semlor hos farfars. IKEA nästa helg nu eller? ;)

Till veckan väntar "äldredagar". Ska prata och demonstrera hela dagen imorgon. Intressant? Säkerligen om det nu kommer massor med folk.

Sen väntar långa prov i veckan. Torsdag funderar jag på att ev hälsa på fina vänner på kvällen. Kanske att det passar? Liiite dålig timing när de stora proven ligger på torsdag och fredag...

Höll en redovisning om energi- vindkraft i fredags, och det kändes som om det gick klockers. Hoppas bara att det syns i betygen.


Min mage har ätit alldeles för mycket stark mat i helgen, och alldeles för mycket sötsaker för att den ska vara nöjd. Stora smärtor! Så i veckan blir det bra mat och mycket träning, då är vi igång igen :)

Kommentarer
Postat av: Einar

Haha ja kanske det;)

2010-02-21 @ 17:54:51
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

wow!! Du gissade rätt :) Då kanske den inte var helt misslyckad i alla fall haha

2010-02-22 @ 18:12:34
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

tack så mycket :)

2010-02-24 @ 18:44:21
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0