Lördagen 13 februari

Har varit en fin dag! Vi har hela familjen hjälpt åt med veden, är helt okej när man är många. Efter att ha staplat några pallar ved så kom finaste killen hit.

Vi fixade hemmagjord pizza till lunch, efter det gick jag upp till farfar och skottade 2 tak alldeles själv, SVETTIGT! En snabb dusch och sen var det kalas som stod i planeringslistan.

Min kusin fyllde 24 i onsdags. Och att det fanns fika! Kunde dock inte låta bli allt gott, så det slutade med ont i magen för min del, men gott var det ;)

Efter 2,5 h på kalas så tänkte vi avsluta kvällen inomhus. Men så fort man stannar av efter en heldag ute blir alla så trötta och sega. Så jag, Einar och MOP gick ut för att göra 1 pall till. Vilket gick väldigt fort. 

Helena Jonsson åker sprinten 22.30. Hade varit jättekul att se, men nu orkar inte ögonen vara öppna längre, så jag kryper strax ner i sängen. När Einar kryper ner får han väl berätta hur det gick.
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

Tackar :) Jo den är lite större, och hon har ändå lite mer än två månader kvar så den blir ju inte mindre :)

2010-02-14 @ 09:12:36
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0