Känns som en vårdag

Goosh vilken dag! Full rulle och aktiviteter så det heter duga! Steg upp halv åtta och kände mig pigg och utvilad, HÄRLIGT! :) Började dagen med en morgonpromenad, sen väntade dagens andra frukost och efter det mellanmål, en promenad till före lunch och sen var det kycklinggryta och ris som förgyllde min mage. Jag åt Kiwi till efterrätt. Dom är helt perfekta nu, så det slinker ner några på en dag.... ;) och några bananer på det då :)

Jag och lillasyster skottade fram grillplatsen, jag lovar DET FINNS MYCKET SNÖ!

Sen bar det av på veteranhockey! Vilken match, och många skratt! :) 13-4 till Glommers, och det var även Glommers som förlorade, hmm tur att "mitt" kag vann, jag hejjar ju alltid på båda lagen ;)

När jag kom hem var jag ordentligt sugen på en löptur, så jag snörade på mig mina fina löpardojjor och sprang 3 km. Riktigt skönt och kände mig ordentligt pigg i benen och kroppen öht. Lite oväntat eftersom jag känner av ordentlig träningsvärk sen gårdagens cirkelträning.... Men kul var det, och är jag lika pigg imorgon blir det antingen skidor eller löpning.

Sen var farfars gulliga och bjöd på middag, köttsoppan värmde gott efter en heldag utomhus! Tack för det farfars!

Nu sitter vi hemma och pustar ut efter en helt otrolig dag. Strax kommer pappa hem, han har shoppat bil idag. Spännande :)



Här syns det hur mycket snö vi har, och hur fint väder vi hade idag, strålande SOOOL!



Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka härliga vinterbilder! :)

Kram <3

2010-02-06 @ 22:42:26
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: EIQMNR

2010-02-07 @ 14:29:45
Postat av: Einar

Härlig dag:)

2010-02-07 @ 14:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0