Alla ♥ -ans dag

Vaknade upp i en varm famn och fick presenter på sängen. Vilket uppvaknande va?! :) Myskillen alltså!

Nu sitter jag här och har just tränat , blev dock bara att åka milen ikväll. Har hemstudier både tisdag och onsdag så då hoppas jag på sol och toppenväder, då blir det fler varv i skidspåret!

Efter att ha varit ute i mååånga timmar idag så kommer man att sova sött i natt.

Påtal om att sova, i natt fick Einar erfara att jag faktiskt både pratar och beter mig annorlunda när jag sover. Han vaknade av att jag satt upp i sängen och sa till mig själv "Var är pojken, var är pojken?!" medans jag slet, lyfte och drog i täcket. Sen stannade jag till och sa "Nu svänger en bil in!" sen la jag mig ner och en chockad Einar förstod att jag sov...  Denna dröm kommer nog från att mitt kusinbarn faktisk blev påkörd förra veckan, lyckligtvis gick allt bra.

Nu laddar jag för morgondagen. Ha en skön vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0