2010-02-10

Måndag: Trött och frusen var jag. Åkte ändå på gympan på kvällen. Bra energi men jättetrött efteråt. Började en ny kurs på skolan och det slukar alltid lite extra energi innan man har kommit in bra i kursen.

Tisdag: Finaste tjejerna följde mig hem. Gick uppför backen och åkte madrass nedför. Det gick ruggit fort! Fick dessutom filmbevis på Sabbes alla vurpor ;)  Myste med film och fruktsallad på kvällen. Sen blev det massa tjejsnack såklart, precis som det ska vara :)

Onsdag: Tjejerna var lite sega i starten kan man säga, men de tog sig upp. Hade föreläsningar fram till lunch sen var det självstudier. Skyndade mig massor och kunde därför åka hem med Viktoria, tjoho med kortdag! :) Tusen tack för skjutsen Vicci! :) Sen jag kom hem hade det hunnit bli ordentligt kallt ute, så det blev varken löptur eller skidor. Dock blev det en promenad och nu senare ikväll en sparktur. Friskt ute kan man säga... - 22º

Imorgon är det vanlig skoldag. Har en lektion som är inställd, så då ska jag passa på att jobba med hemstudierna vi har tisdag nästa vecka, då kanske jag kan vara ute lite mer under tisdagen. Hoppas på härligt väder så jag kan inviga milspåret för i år! Har ju bara snurrat på det korta spåret hitintills.

Fredag slutar jag kl.14 och då blir det skjuts hem direkt. Wonderful! På kvällen vankas det ev kurs av ett nyttigt slag. Återkommer kanske om detta.

Trevlig onsdagkväll fina vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jajemen! :) Lite pinsamt att stå ute och fota när det kör förbi massor av bilar, och alla tittar som om de aldrig sett en kamera förr :) hahaha

2010-02-11 @ 11:38:07
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0