Onsdag

Gaah känns lite meningslöst att ha en blogg när man aldrig uppdaterar den :P Händer ofta att jag sätter mig för att skriva, men så kollar jag vänners bloggar osv. Också blir jag fort less att sitta stilla.

Nu kom jag just tillbaka från skoljoggen som gick av stapeln idag. SÅ skönt att kunna träna lite på skoltod. Skoljogg varje vecka tack!

Annars så är det toppen. Plockat svamp i massor, mysigt att strosa i skogen tycker jag. Både jaga och plocka bär och svamp. Jag är nog rätt så huslig av mig. Tycker om att exprimentera med mat osv. PÅ tal om huslig så såste jag verkligen fixa till det i mitt rum snart! Har ju haft färgen sen i maj. Känns så bökigt att först ta ut den stora sängen. Tapetsera i hörnen och sen måla färg över allt. Men jag jobbar hela helgen så eventuellt nästa. Många prov och så vidare till veckan. Eller stora prov i alla fall.

Sen så lånade jag en toppenbra bok idag! "Styrketräning för henne" skriven av Elin Sundell, fitnessförlaget. Fitnessförlagen har verkligen toppnebra böcker! Har redan "Träning för henne" hemma och är sugen på att införskaffa även denna bok...

(Bild från google)

Är så sugen på att börja gymma idag. Skickade iväg ett sms till pappa:

Jag: Nu har jag lånat styrketräningsböcker. Ska vi börja gymma onsdag nästa vecka då? ;)
Pappa: Kanske det

Så nu håller jag tummarna :) Man ska ha någon över 18 eller var det kanske 20, så då tar jag med mig farsgubben i såna fall ;)

Har dessutom varit på ryggbehandling så nu är jag riktigt fit for figth. Hon ville att jag skulle tillbaka om ca 3 veckor. Så så blir det.

Nu ska jag trava ner till bussen, ha de´! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

är det inte så att man bara behöver vara 16 för att gymma?? så är det väl på de flesta gym?! :p

2009-09-21 @ 18:44:35
URL: http://volleybollfjant.blogg.se/
Postat av: Malin

Men då är det ju inga problem för mig ;)

2009-09-21 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0