Måndag och nystart...


...här på bloggen! Har man blogg så ska man skriva också! Så nu ska jag som har blogg börja skriva.

Har jobbat sen fredagkväll till söndagmorgon. Långpass verkligen. Givande och trevligt jajjemän, men det tar också mycket av orken. Och har inte sovit så många timmar som jag brukar.

Söndag när jag kom hem var jag i stort sett själv hemma (storebrór sussade så gott, han hade jobbat till 22 kvällen innan) Själv fick jag full fart. Packade ur väskan min, startade en tvätt, städade mitt rum, vek och tog reda på tvätt, plockade undan saker i hela nedervåningen och började med ett stort projekt. Städa pannrummet. Det behövs!

Efter lunchen med hela familjen (som tillslut kom hem) så bar det av till våran tjärn. Invigde mitt nya haspelspö och fick en öring *m y c k e t  n ö j d*. Hade även med löparskorna så efter fikat och kaffet så började jag springa hemmåt. Bad idea! Mjälthugg så det stod härliga till ;) Men skönt var det!

Kör med löp pass några gånger per vecka nu. Skönt när det inte är så varmt och med den höga klara luften!

Ikväll blev det en lång cykeltur + en prommis runt byn så skönt! Och mörkt, nu märks det verkligen av. Men man är ju van att inte ha gatlysen så det är inga problem :)

Har druckit ett glas med mjölk och ätit ett kokt ägg. Tagit en varm och skön dusch och snart är det sängen som gäller. Trafikprov imorgon, gäller att vara utvilad och pigg då ;)

Onsdag blir det kanske bilder, på denna just nu rätt så ointressanta blogg. Är nämligen mest troligt hemma då och jobbar med uppgifter. Härliga tider :)

Nu längtar jag till på fredag. Kunde inte träffa älskeli pälskeli i helgen när jag jobbade, men på fredag kommer han! Kärlek<3

Hej och hopp


Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt med nystart på bloggen ^^ Sugen på en ny design också? Isf kan jag hjälpa till :)



Älskar dig vännen <3

2009-09-21 @ 21:48:46
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0