Den lediga dagen


Är snart till ända. Men så har jag hunnit med en hel del också :)
Skönt med sovmorgon, steg upp kvart över sju. Pigg, glad och utvilad. Fixade en kopp med hett te för att få igång halsen lite, som tur är så känner jag bara av den på morgonen.

Efter frukosten som denna morgon bestod av curryomelett med keso och en hårdmacka, så började dagen på riktigt.

10*C ute men blåsigt, klädde mig ordentligt inför dagens motionspass, såhär såg jag ut idag:

Fina reflexer i blixten ;) Flexvästen sitter på oavsett vilken tid på dygnet jag tränar, just för att det är många jägare i skogen här i kring.
Promenad på ca 1 mil idag, varav löpning på hemvägen, mycket härligt! Dock ska jag införskaffa nya löparsockor imorgon, då det har gått hål på mina.

Mage, ben, rygg och armövningar när jag kom hem.

Intog lunchen mer stående än sittande. Bakade bullar idag :)

Detta blev resultatet:

Dock har jag varit alldeles för mätt i magen för att provsmaka, kanske blir det senare ikväll.
Har redan ätit lite kladdkaka och druckit hallonsmootie, så jag känner att det är nog med sötsaker för idag i alla fall.

Sen så tänker jag varenda dag att jag ångrar att jag klippte mig när jag ändå hade sparat ut en bit, är så svårt att inte kunna ha uppsatt när man har APU, målet är att spara till axlarna ungefär. Så till våren är det klart kanske ;)
Trivs verkligen jättebra med kort hår, men nu är jag sugen på att kunna göra inbakad fläta i luggen, ha uppsatt, göra någon knut i nacken osv. Så nu känner jag mig verkligen taggad till det här ;) :)

Imorgon är det Nk prov som gäller, ska ner och läsa igenom sidorna som gäller nu.

Ha det toppen :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Oj vad duktigt du tränar...om man ändå var så hurtig :( Men men..kommer väl igång så småningom..

2009-09-23 @ 19:22:52
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Lina

näj, tyvärr ingen :(

Har varit i skellefteå hela dagen så jag har inte kunnit :(

Får bli nån annan dag :)

2009-09-24 @ 23:45:34
URL: http://gson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0