Skön ledig dag!


Internet går seeegt, så inga bilder blir det idag.
Idag har jag varit ledig. Mycket välbehövligt!

Mådde pyton igår, kanske pga att det har varit långa dagar osv den senaste tiden. Who knows?.. Blev ingen middag, utan en tallrik med fil sent på kvällen istället.

Sov i alla fall till 07.15, då började min dag, efter en skön sovmorgon.
Åt frukost, tvättade, satt vid datorn och promenerade. Superfint väder verkligen!
Kikade in hos farmor och farfar på hemvägen, hade så tur att de bjöd på lunch ;) Det blev pannkaka utan mjöl, alltså med keso, ägg ost och bacon. Enligt GI metoden. Gott var det i alla fall.

Sen hade jag tänkt ägna mig åt alla uppgifter som ska göras. Bl.a ska jag intervjua personal på två olika ställen. Måste alltså klura ut lite bra frågor. Men idag har jag bara skrivit om delegering och mediciner. Totalt 2 A4.
Dock är nivån hög och bra ;)

Förra helgen var jag och Einar på bröllop. Einars kusin Johan gifte sig med sin Petra. Superfina var de två, och trevligt var det på bröllopsfesten efteråt. Tyvärr så blev kameran kvar hemma.

Strax kommer mamsen hem, då blir det att ta en promenad med henne också. Känner att jag har slarvat en del med träningen. Och det känns!

Så nu blir det promenader och ev lite rodd i roddmaskinen. Har kommit massor med snö, så vägen är tyvärr för hal för att jag ska våga löpa.

Nu blir det jobb 7 dagar i rad. Jobbar hela helgen och gör många timmar. Fredag nästa vecka bär det av till Piteå ! Ser fram emot det redan ;)

Över och ut, glädjetjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0