Tjoho..

Finally helg! Eller helg och helg. Öppet Hus imorgon med obligatorisk närvaro. Åker buss härifrån 09.30. Jag och en klasskompis ska välkomna och presentera programmet. Det är bara det att jag har varit borta stora delar av veckan, och han också. Alltså ska vi påta ihop något slags tal innan de kommer och ska kika. Smooties, kapillärprov, blodtryck, tektil stimulering mm ska visas och utföras praktiskt. Jag ska pimpla smooties! ;)

Skoldagen var toppen. Äntligen kunde man träffa Sabbe och Johanna igen, och som vi har skrattat ;D

Ikväll blir det i alla fall att äta en god middag med familjen, sen mysa med familj och pojkvän resten av kvällen.

Söndagen är oplanerad so long. Jag hoppas på finemang väder så det blir lång utevistelse. Njursmärtorna hoppas jag går över snart så jag kan träna igen. Tro mig, känner mig otroligt rastlös när jag inte får göra av med energin.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och annat småplock. När lillasyster kommer hem kanske hon vill spela spel eller liknande.

Slutligen.. Tack till farfar och farmor för att jag kunde åka hem med er idag. Skönt att slippa vänta på bussen.

Trevlig helg!

Bjuder på en bild på 2 stycken urtrötta personer. Hmm vem det nu kan vara ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha "2 urtrötta personer" håller jag med om.

2009-11-06 @ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0