Söndag

Dagen har varit rätt så bra. Får dock inte i mig så mycket mat, men det var ju ett tag sen sist som det gick bra att äta. Pussat Einar hej då och önskat honom en trevli vecka, pluggat lite svenska och sovit är en bra sammanfattning av dagen. Ikväll ska jag och mamma ut en sväng och lufta oss. Blir skönt med lite frisk luft:)
Annars har vi jobbat mycket med bilder i helgen. Sorterat, raderat och börjat sammanställa de som ska framkallas till papperskopior. Vi brukar sitta och klistra in årets bilder under nyårshelgen, så det gäller att vara förberedd...
Här kommer ett urval bilder:

Här ska dom ta lite blod från mig när jag låg inlagd, mamma bakom kameran, sen fick jag snabbt lägga mig ner, pga ett väldigt mörker framför ögonen, så några fler bilder blev det inte ;)


Det snygga duschdraperiet på barnavd. En fröjd för ögat!

Nu blir det friskluft. Trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0