Röntgen & Shopping

Röntgen idag gick bra. Kul att se när de sätter kanyl mm. Tyvärr drogs den direkt efter sista dosen koksalt (fick det efter radioaktiva lösningen) sen var vi "lediga" i 3 timmar. Passade på att inta lite lunch som idag bestod av lite yoghurt, lättätet och bra. Efter lunchen drog vi iväg på en shoppingtur som var väldigt efterlängtad från min sida.

Det som jag har hittat på H&Ms hemsida fanns dock inte. Men det inhandlades en varm och supermysig fleece. Perfekt när jag är så frusen nu och bara fryser.

Supervarm och skön. Bra att det finns tumgrepp, det blir lite varmare när man sitter och knapprar på datorn.

Passade även på att "fixa mig" lite inför dagens bestyr. Mascara åkte på!


Var in en sväng på Kappahl. Ingen affär jag i vanliga fall brukar gå in i. Där fanns det underbara duntofflor.

Blev inget köp, vilket jag ångrar nu! Skulle ha varit varmt och skönt till mina isbitar till fötter. Också gillade jag mönstret.
Men ett tips som jag hoppas mamma tog åt sig ;) Använder mig av mormors stickade ullsockar sk tjocksockar. Och de värmer gott de också.

Efter en dag igång så blir det horisontellt läge för mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Karin

superfin var ju fleecen :) Synd att ni inte kunde komma förbi. Saknar ju dig <3

2009-11-26 @ 19:26:30
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0