Remiss igen

Fredag igen. Idag har vi varit på solning och helghandlat. Bla nötter, och en hyacint till mitt rum. Har en perfekt röd prickig kruka där hyacinten ska planteras.

Det har varit en svacka med många tårar idag, men det är bättre att släppa ut det, känns ju skönare efteråt då.

Har nyss ätit lunch, en typ av makaronilåda med mtcket tomat i. Gott, men mår lite pyton nu efteråt. Stoppade in en salt karamell i munnen så nu ska jag försöka tänka på annat.

Lånade syrrans skor idag när vi var på "utflykt", jag gillar bruna skor.

Snyggt när de är lite lösa och lediga, och att de inte är så höga. Själv passar och trivs jag inte i de högre modellerna.

En ny remiss är skickad till det stora sjukhuset. Måste ev åka in antingen i helgen eller i början av veckan. Själv hoppas jag på början av veckan, det mesta står ju ändå still under helgen. Och det tär så mycket att bara sitta/ligga och vänta. Så nu väntar vi bara på besked om hur det blir. Hoppas kunna få svar på röntgen som gjordes igår också.

Nu ska jag hämta in tidningen och läsa om vad som händer i världen, efter det blir det nog plantering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0