Onsdag

Idag har jag försökt jobba med mitt energiarbete om vindkraft, har fått låna väldigt mycket material av min svärmor Majvor. Perfekt! Har blivit 2 A4 än så länge. Har inte varit så pigg idag, och haft en liten svacka och varit ledsen. Inte roligt att gå hemma och vänta bara. Men förhoppningsvis hittar de något imorgon på skinten.

Då ska de sätta en plastkanyl i armen och spruta in en svag radioaktiv lösning i blodet. Sen blir det att vänta 3 timmar innan bilderna tas. De tar 3 bilder och varje bild tar 5 minuter. Jag kommer att få ligga på en brits och kameran som tar bilderna är placerad under britsen.

Mamma har "gjort jul" idag. Tjuvstartat lite med julgardiner och dukar. Blir så mysigt, fint och ombonat.

Nu ska jag ta dagens andra powernap
 Tog för lång tid att ladda upp bilder. Nu är det godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0