Nu har vi jul...

...här i vårt hus!
  
Ljuskronan i rönn över matbordet, och ängeln som Berit har gjort lyser i vardagsrummet.

Pyntade lite inne hos mig också.
 
Den lilla tomtenissan skapade jag i tidiga år. En tradition som bortfarande hänger med (bokstavligt talat!)

Bytte såklart plattor i ljusstaken från Cult Design

Lite juligare färger.

Så nu är det bara granen kvar, men den kommer inte in förrän dagarna innan jul.

Ingen inläggning i helgen, dock kan jag öka dosen smärtstillande vilket känns skönt. På måndag får vi nog ett preliminärt besked på vad röntgen visar/visade, läkaren skulle jaga röntgenläkare på måndag ;)
Så då vet ni som undrar.


Nu ska vi gratta farmor som fyllde 69 igår! :)

Uppdatering: Ingen grattning. Leifes kom förbi för fika och surr alldeles spontant. SUPERTREVLIGT! Tack för sällskapet faster och farbror!

Imorgon ska familjen till staden för att kolla in olika gymnasieprogram till lillasyster, eller alternativ. Själv ska jag hålla mig kvar i byn, kanske baka lite med faster och hälsa på farfars? Får se vad dagen har att bjuda på :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hoppas att röntgen visade något så du får börja må bättre! Du får berätta hur det går.

Tänker på dig gumman!

Har du ork någon gång framöver att vi kan ses så gärna,prata eller bara träffas. men bara om du orkar så klart.

Du får väl höra av dig.

Många kramar härifrån :)

2009-11-27 @ 21:51:43
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Karin

Riktigt mysigt verkar det som att det blev :) Idag pyntas det hos oss. Lite svårt att komma i rätt stämmning dock, utan en snöflinga på marken >< Men det ska nog gå ändå :)



Tänker på dig <3 Kramar <3

2009-11-28 @ 10:31:10
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0