Njurar och fjällen

Så blir man hemma idag och imorgon. Jobbiga njurar!
Ska passa på att läsa mycket trafikkunskap och läsa om mitt energiarbete-vindkraft.
Tur mamsen är hemma och ledig så jag har någon att surra med i alla fall.
Här kommer lite bilder från fjällresan:

Jag och min fina kille. Observera att jag rullat upp mössan enbart pga överhettning.


Del av utsikten från stugan


Finaste svärmor

Einar, Agnes, Jag och Arvid


Avslutar med en bild på höstdekorationen jag tillverkade för nån vecka sen, den är superfin fortfarande!

Annars så är det + grader ute, och det gillas inte. Onsdag-Torsdag skulle det bli snö enligt yr.no hoppas verkligen att de har rätt!

Nu blir det till att fixa lunch!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni hade det trevligt i fjällen! ( Fast det vet jag ju redan att ni hade=P) Höst dekorationen blev otroligt snygg! Hoppas att vi får en lika snygg nästa år. Fast det vet jag ju redan att vi får. För dom blir ju lika snygga varje år!!! Bloggdesignen blev otroligt snygg!Kram syrran

2009-11-03 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0