Glatt humör!

Idag har det varit en bra dag. Är jättetrött efter att ha sovit alldeles för få timmar i natt. Men har ändå varit glad och positiv hela dagen. Har även tagit ett beslut att göra ett lite större inköp. Hoppas på att kunna göra det imorgon. Denna pryl skulle underlätta min vardag kan man säga. Har fått experttips av Leif så detta kan bara bli bra! ;)

Har försökt lägga energin på att plugga idag. Resultatet blev 3 A4. Läser kursen Omvårdnad. Idag var ämnet kommunikation och omvårdnad vid HIV/Aids. Att läsa om kommunikation och reflektera över hur man själv kommunicerar och fungerar tycker jag utvecklar en enormt mycket.

Sen har jag även exprimenterat lite med min nya mascara.

Har inte varit riktigt nöjd med den. Tycker att fransarna blir onödigt tjocka. Jag fördrar när de är mer separerade en och en. Detta blev i alla fall resultatet:

Och nej, jag har inte permanentat mig, det är krusat endast för dagen ;)

I förra inlägget tackade jag faster Berit för IKEA katalogen. Tacken fortsätter idag. Efter jobbet svängde hon nämligen förbi och lämnade en krya-på-dig-tidning.

Perfekt att få lite inspiration.

Så kvällen kommer att bestå av thé, tidning och eventuellt Mammas pojkar. Efterson jag har tvingat mig själv att vara vaken hela dagen är jag fruktansvärt trött. Tar på att vara sjuk minsann!

Imorgon är det fredag och "fredagsmys" som min fina lärare mailade idag. Efter sjukhusvistelsen är jag less godis och sötsaker. Jag satsar på att äta mat och mackor däremellan, så att jag får i mig det jag behöver. Har svårt att äta större mängder på en gång när man bara mår illa.

Nu blir det att surfa runt en stund, sen hårdmacka med philadelphiaost. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0