En orolig dag

Börjar med en uppdatering om läget just nu. Vilket inte är något vidare. Illamående, smärta och yrsel känns något värre idag. Sov till kl8. Då fick jag veta att lillasyster måste till jouren pga halsfluss och feber. Jag följde med för att sola händerna. Jag var färdig efter 30 minuter. Då satte jag mig och väntade nere i fiket. Det gick en timma. Jag rastlös, yr och med smärta söker nu reda på pappsen och syrran. De sitter och väntar. Jag ber om 2 panodil som jag får snabbt. Sväljer ner dom och sätter mig i soffan på jouren och väntar. Känns tryggare att sitta där när jag vet att det finns kunnig personal i närheten som kan hjälpa mig om jag trillar ihop. Höll mig på benen, och efter en snabb sväng till apoteket så bar det av hemåt. Efter en sovstund i bilen och ännu en powernap sen jag kom hem har jag nu nyss ätit lunch. Risgrynsgröt blev det idag.

Obehagligt när det snurrar hela tiden. Både längtar och känner mig orolig inför samtalet ikväll. Läkaren ringer och vi får svar på röntgen. Denna läkare kommer också att meddela om jag blir inlagd igen.

Idag känns tankarna och känslorna rätt splittrade. Har inte ro eller ork att sitta med skolarbete fastän det verkligen behövs. Jag läser min bok och försöker tänka på annat istället.

Lånad bild

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas dom hittar någonting så att du slipper må så dåligt hela tiden!

Kram syrran

2009-11-30 @ 19:32:49
Postat av: Karin svarar

Håller med Jenny fullständigt! <3

Kram <3

2009-11-30 @ 20:28:25
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Skulle inte vara ett "svarar" bakom Karin...

2009-11-30 @ 22:29:30
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0