1:a advent

Härligt att vakna upp och det är -17*C ute! Åt sillbitar och kokt ägg till frukost. En konstig variant kanske, men det smakade bra.

Sen gick jag och pappa ut för att sätta upp utebelysningen i våran "fågeltall"

Här koncentrerar jag mig på att trassla ut sladden.



2 nöjda rödnäsade arbetare.
(fotografen var brorsan Erik)

Idag blir det att fika tårta hos farfars vid 14-15 tiden, sen är det skyltsöndag. Får se vilka som far. Beror på hur pigg jag är. Kan vara bra att ladda med karameller om vi blir inlagda kanske?

Annars så tändes det första ljuset idag, mys med familjefrukost!



Kommentarer
Postat av: Einar

Ja härligt med minus grader igen!:) Jag och Pappa har just varit och kört skoter.. Puss<3

2009-11-29 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0