091124

Idag blir det att försöka plugga järnet. Skriva tills skrivkrampen tar över ;)
Sov en lång natt, tog en varm dusch, åt så mycket frukost det bara gick att trycka ner så nu är jag laddad!

Jag är verkligen en person som älskar att planera med listor, detta är dagens,

*Duscha
*Frukost
*Plugga
*Lunch
*Ev baka snickers
*Dammtorka, dammsuga
*Plugga lite till (om orken finns, annars blir det sovstund ;)


Hehe rosiga kinder? Lite överhettad på denna bild...

Uppdatering: Snickers är bakade, kul att göra något annat en stund. Känner mig inte pigg idag, i "vanliga" fall är jag piggare från morgonen. Fastän jag sovit länge och väl så har jag ondare idag, blir att äta mer tabletter till lunchen. Och kanske vandra lite på gården, friskluft kan vara rena medicinen :)



Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så duktig som kämpar på vännen <3 Tänker på dig varje dag!

2009-11-24 @ 11:38:37
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack finvännen<3

2009-11-24 @ 12:32:43
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0