Utefix

Ojojoj så fint det håller på att vara ute. Det mesta av gräsmattan är räfsad, bara de fuktiga ställena kvar. Alla blombänkar är rensade. Och mitt projekt är snart färdigt! Ska ta kort sen på det färdiga resultatet.

Imorse fick jag skön sovmorgon till kvart i sju, och imorgon får jag sova lika länge, lyckliga mig!

Idag på gympan var det biip-test och volleyboll, superkul verkligen! Sen så har jag sprungit med skottkärran fram och tillbaka och lekt "position X" med lillasyster Jenny ikväll. Så benen är lite trötta :) När regnet började skvittra så gick vi in. Så strax blir det en stor kopp the och en bra bok som jag lånade igår.

Det känns så vårigt ute nu! Man blir så glad när man får vara ute och påta på.
Linnea: Du som funderade på vad du ville ha för blommor mm, kör förbi oss i vår/sommar och kika :) Vi har rätt så mycket...

Imorgon är det bara en kort skoldag. Slutar kl.13 :) Skönt att sluta så tidigt en fredag! Så då hoppas jag att det är fint väder så man kan vara ute och mysa (utan så mycket kläder på) när man kommer hem.
Också kommer ju kärleken på kvällen<3 Och han stannar till på söndag, så då ska vi rå om varandra extra mycket, i och med att vi inte träffas på två helger efter det...

Nä, nu väntar mitt the på mig, Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Einar

Ja imorrn träffas vi<3 haha tidigt när klockan är 13? Själv slutar man 11:10 varje fredag:p

2009-05-07 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0