Tisdag

Länge sen sist, igen.
Tisdagkväll kom Einar <3 Han stannade till på tordag. Torsdag em for jag och jobbade och fredag till söndag tillbringades i staden. Med trevliga vänner, shopping mm.

Nu är det skola igen. Och träning. Löpte onsdag, fredag, söndag och igår. Det är så härligt när man känner att man orkar mer och mer!!!

Onsdag och torsdag har vi katastrofövning i skogen uppe vid K4. Själv har jag brännskador i ansikte, armar och bål. Frakturer i bäckenet och underbensfraktur. That´s me! :D

Fredag far jag förhoppningsvis till kärleken. Och stannar där till på söndag. Hoppas verkligen att jag kan fara! :)

Ikväll blir det att sitta vid datorn. Och göra en kombinerad VG och MVG uppgift. Så jag hoppas att det flyter på bra. Och nu har lillasyster äntligen skaffat en egen dator, så då kan man då sitta och göra skoluppgifter nån gång!

Jaja nu ska jag fortsätta att läsa igenom lite grejer. Storprov v.23 så då gäller det att ligga i  ;)

Kommentarer
Postat av: Einar

Jag hoppas också att du kan komma<3 haha tur att du inte är så skadad på riktigt;)

2009-05-26 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0