Rulle

Underbar helg (som alltid) fint väder och trevligt sällskap! Kan det bli bättre?

Dessutom har familjen fått tillökning av just lille Rulle. Ett flasklamm som föddes 29 maj.

Jag lovar att det kommer fler bilder senare. Dessutom är det en till tacka som är tjock om magen hos dem vi fick honom av. Så blir det trillingar där så får Rulle ett "syskon".

Lillasyster och mamsen har just dragit till Sthlm. Brorsan till staden, så just nu är jag själv hemma. Fast Jenny ligger ju och sover i samma hus så. Tyst är det i alla fall. Men snart kommer pappa och Einar hem.

Imorgon blir det att plugga. Stort prov på tisdag :S Men det går nog vägen. Onsdag hoppas jag på hemstudiedag. I såna fall kommer jag och Rulle påta på i trädgården och springa ikapp. Dom är ruggit snabba! :)

Nä nu ska jag ut och mata lilleman. Efter det blir det godnatt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Så söt liten sak! :O

Jag minns när vi hade flasklamm! Eller egentligen gör jag inte det, jag har bara sett det på kort >< Men jag minns nästan :P



Saknar dig vännen <3

2009-06-01 @ 20:54:52
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0