Onsdag

Igår blev det löpartur, oj så härligt! :) Sen så passade jag på att städa mitt rum lite också, ska dammsuga, bädda rent och sånt också, så det är fint när man får fin främmande i helgen :)

Idag har vi pratat om läkemedel, så nu har vi lite uppgifter att göra i em, åker hem med den tidiga och har hemstudier sen. Mamma är på kurs idag till imorgon, så jag ska ut på en löpartur ikväll ;)

Nä nu ska jag göra klart uppgiften, efter det blir det stora biblioteket med Lina ;)

Ps. Nu ska ni inte bli förvånade när ni ser mig, fixade sommarfrisyr igår....

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: karin

Åhå^^ Sommarfrisyr säger du?! Det vill man ju se! Men det får jag göra i helgen :D <3



Tyvärr hinner jag ju inte få min sommarfrisyr innan Skellefte, men du ska få se den ändå, någon annan gång :P

2009-05-13 @ 12:40:26
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Malin

det hoppas jag ;) men jag tror din frisyr blir perfekt !

2009-05-13 @ 13:00:37
Postat av: Einar

Jag tror att det blev jättefint<3 nu ska vi fika:) puss

2009-05-13 @ 14:09:29
Postat av: Viktoria

Åh det vill jag se :) Det blev säkert jätte bra, som vanligt :)

2009-05-14 @ 18:28:23
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0