Kuliga dagar :)

Katastrofövning onsdag och torsdag. Kalla, blöta och på så sätt hemska dagar. Men oj vad vi har skrattat :) Underbart och lärorikt. "Spring Gazaflickan" Ahaha :D
Och man har sovit som en stock på nätterna. Gjort klart en massa skolarbete, så nu är det inte mycket kvar!

Och igår. Jag for ut och sprang kl.20. Mycket känslor i kroppen, både bra och dåliga, så jag sprang mycket längre än vad jag har gjort tidigare i år. Och efteråt så är man som en ny människa, glad och pigg (dock inte i benen) + en massa magträning på det. Sen var det 2 mjölkglas, en dusch och sen godnatt.

Idag har jag redan hunnit med att ha 2 st prov, och det gick nog rätt så klockers. ;) Nu är det matten kvar och efter det blir det att åka till kärleken. Spenderar helgen hos honom, så det blir trevligt och mysigt.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0