Inte mycket tid över...

...men det är helt okej ändå, passar på att vara ute. Lillasyster sitter 24-7 vid datorn, så nu sitter jag på skolan och skriver.
Igår fixade jag och pappa trädgårdslandet. Skottade ut en hel massa koskit, sen fixade vi jordfräsen som vi var tvungen att andrä lite på så den passar på den nya STORA traktorn. Sen körde jag undan högarna som mamma räfsat ihop, och efter det staplade jag, pappa och lillasyster en vedpall. Jag och lillasyster kollade in det närmaste grodstället ;) och efter det gick vi hem genom skogen. Vi blev bara liiite rädda när vi skrämde upp en stor tjädertupp.
Tjädertupp Tetrao urogallus
 
Nu har vi börjat med Medicinsk grunkurs så nu gäller det att lära sig fler latinska termer...

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0