Vittjåkk

Oj vilken härlig dag :D Friluftsdag i solen. Härligt värre. Jag, Sab och Johanna GICK ända upp till toppen i skoterskor, sen åkte vi ner och det gick himla fort! xD Sen lånade vi madrasser och åkte med också. Åt god mat mm. Sen var det tänkt att vi skulle vara på föreläsning halv ett... Men våran föreläsare visade sig vara i boden. Han hade glömt bort oss helt enkelt. Så nu sitter vi på skolan och gör i stort sett ingenting. Bussen går hem tio i tre. Men solen har då slutat skina nu i alla fall, så vi behöver inte längta tillbaka till Vittjåkk :)

När jag komemr hem så lovar jag att ladda upp bilder på mitt rum och bilder från idag i backen.


Tjing (Tänk er tre tjejer i sopsäckar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0