Torsdag

Idag blir det ingen idrott på skolan för min del. Jag ska till läkaren och visa upp mina händer :P Och bilden ska jag inte heller på, pga mina händer. Det betyder att jag kan åka hem med mamma :)
Imorgon är svenskan inställd, så istället far jag till Sab på morgonen och färgar hennes hår :) Hoppas för hennes skull att det blir bra ;)

Imorgon kommer kärleken till mig. Tjoho! Först färga hår, sen ha två lektioner och efter det åka hem. Slappt schema i veckan!

På lördag blir det ev. skoter vm... Om det är strålande sol och varmt vill jag inte titta på när andra kör skoter, då vill jag köra själv! :)

Idag om jag hinner så ska jag förbi färgaffären och ta hem färgkartor. Måste ju bestämmas och grubblas på en stund. Också tror jag att jag kommer att ha grymt svårt för att bestämma mig... Det lutar åt bruna eller gröna väggar på kortsidorna och färgen Lilja på långsidorna (en vit nyans) men men får se hur det blir :)

Nu har jag ingenting mer intressant att berätta.
Tjing

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0