Tisdag

Så var det skola igen... Just nu sitter jag och väntar på att läraren ska maila lite material så man kan börja arbeta :D Men mest av allt så längtar jag UT! I solen!


Och imorgon blir det att jobba hemma, ska bli så otroligt skönt!!! Antingen blir det att åka milspåret med skidor, eller fara ut och löpa. Idag är det så himla fint väder så jag hoppas att det är det imorgon också. Isåfall blir det att ligga på renskinn och sola med mamsen. Som tur är så är hon hemma imorgon, för jag tycker inte om att vara själv hemma....

Helgen var helt wunderful! Fredag kväll for vi till Sjölunds stuga och sov där, lördag och söndag var vi ute hela dagarna, körde skoter och solade, och bastade som avslutning på kvällen. Härligt :D

Så nu har man fått liiite färg i alla fall.


Igår var jag på gympan och tog ut mig till max, och det var så härligt! Duscha och sen sova, då var dagen fulländad :)

Nä back to work

Återkommer kanske med bilder sen :)

Tjing


Kommentarer
Postat av: karin

låter riktigt härligt måste jag säga ^^

saknar dig <3

2009-03-24 @ 12:20:35
Postat av: Lina

har vi hemstudier imorrn :)

2009-03-24 @ 16:58:01
URL: http://gson92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0