Snart skola IGEN

Lovet har varit underbart! Och det har varit fullt upp som vanligt :D

Jag har jobbat, varit hos Einar och Einar har varit hos mig, jag har sett Män som hatar kvinnor på bio, varit med finvännen
Karin, bakat en hel massa i bagarstugan, tränat, gått på stan och shoppat lite mm, mm.

Idag (söndag) är enda dagen som det är bara familjen hemma. Känns lite tomt ;P
Idag blir det kanske lite skoterkörning, gå en promenad osv.

Jag har förkylning i kroppen så jag ska inte springa! Hoppas på att vara lite fräschare imorgon så jag klarar av gympan. Så jag har sovit 9 timmars nätter under hela lovet i stort sett. Rätt så skönt faktiskt!

Igår så fixade jag både lunch och middag och bakade blåbärsmuffins med assistans från Jenny och Einar<3
Till lunch blev det makaroner och biff, och till middag så gjorde jag blåbärsgröt.

Idag blir det bruta och fjällröding till lunch, och gratäng och souvas till middag.

Nu håller jag på att börja längta efter att pimpla, men det är gråkallt ute idag, så kanske nästa helg istället.

Jag hoppas att ni även hann se att designen på bloggen är ändrad?! Det är Karin som har hjälpt mig.

Karin, att du fattar alla koder! :O Superimponerad av dig!

Ha det bra, nu ska jag se till att sista dagen på lovet inte går till spillo...

tjing

Kommentarer
Postat av: karin

haha :P Du skulle också klara av det, med lite övning ^^ och du är extremt bra på så mycket annat, så jag är bara glad att jag kan hjälpa dig med något öht >< haha :P

2009-03-08 @ 12:30:17
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0