snabbt

Ja nu har jag varit dålig på att uppdatera, men det händer inte så mycket just nu. Jag har varit sjuk och varit hemma måndag och tisdag. Snuva :(

Men nu är jag tillbaka på skolan och har just lunchrast. Jag, Lina och Johanna sitter vid datorerna....

Vi håller på med en ny kurs nu fram till påsklovet. Arbetsmiljö och säkerhet 50p. Just nu längtar jag till efter påsklovet då vi har medicinsk grundkurs med ANNELI! Riktigt säkert den bästa läraren.

Nä nu börjar jag så nu ska jag jobba på igen, med vettigare saker ;)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Einar

Hej snygging<3 haha är inte hjördis bra? jag har just slutat efter att ha gjort hjortstek på vildmarkskocken:D Mums!!!

Krya på dig!

Älskar dig!

2009-03-11 @ 14:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0