Onsdag

Oj så skönt med en ledig dag. Det behövdes verkligen!
Idag har jag åkt skidor, ätit god och nyttig mat, solat så jag nästan somnade, packat ner allt som jag har i lådorna under sängen i andra lådor (ombyggnationer är på g ;) packat för imorgon och duschat- LÄÄÄÄNGE

Efter duschen gjorde jag och Jenny en stor fruktsallad som jag, Jenny och pappa åt upp. Mumsigt värre kan jag lova. Fem frukter totalt. Äpple, päron, banan, apelsin och vindruvor.

Och solen sken som sagt idag! Klarblå himmel. Efter ca.5 km stannade jag och mamsen och delade på en apelsin och åt lite russin innan vi åkte de resterande 5 kilometrarna. Och nog kändes det i kroppen att man inte har åkt så många mil i år. BÄTTRING!!! Dessutom gjorde jag en favorit i repris och halv-ramlade. Saken var den att det var mitt högra knä som tog i. Och jag har inte sådär jätteont, däremot ser det inte vackert ut :P

Pratade med en kompis idag som bor i södra Sverige. Hon satt och solade i uppdragna jeans, t-shirt och solbrillor. Oj vad man börjar längta till sommaren. Fast jag älskar den här tiden med bra skoterföre, fint väder, tolkning med bob och pimpling, och den här tiden vill jag absolut inte vara utan.

Jag var ut och kollade på fröna som vi har satt. Tomaterna mår prima, och mina kryddtagetes hade grott hur mycket som helst :D

Kanske inte så bra bild, men något sånt hät blir det till sommaren...

Tjing

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jo vi kommer att få låsa in honom när han blir äldre :) haha

2009-03-25 @ 21:16:24
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: karin

Har du fått börja i rummet nu??!! :D Vad roligt!!! Jag vill också! ><

2009-03-26 @ 19:13:30
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0