Helgen och veckan

Så var det en ny vecka. Helgen var underbar med trevligt främmande och skoterkörning och bobåkning. Att solen också tittade fram var ett stort +, och nu kanske man snart också börjar bli lite brun ;) Bobåkningen var nedför ett berg, och det gick ordentligt fort! Jag bromsade för allt jag var värd några gånger, och jag och mamsen höll på att krocka med ett litet träd xD

Nu kör vi fulla dagar med samma ämne, och ibland blir det lite segt. Men läraren är ändå rätt så duktig på att variera. Också går vi en promenad i 15 minuter före lunch varenda dag. Och det är verkligen skönt att komma ut en stund nu när det är så fint väder!

I eftermiddag bjuder Johanna på fika, så då ska vi tjocka i oss massor :D
 
Nu längtar jag nå så grymt mycket till påsklovet! Ska bli så härligt med skoter, sol och solning. Och träffa kompisar och kärleken mm... Tyvärr så kommer inte familjen som vi brukar vara med påsk till oss.... Men det blir bra i alla fall :D

Nu har jag suttit och jobbat med rester i en timma snart, fast jag var klar för en stund sedan, också kollar jag på mailen... Då visar det sig att jag har fått rester som jag inte ska ha rester på. AAAH jag blir så irriterad!!!! Också måste jag prata med läraren mm... Känns onödigt att slösa en massa energi på sånt som inte rör mig, men men.

Annars så är allt bara toppen. Jag var på gympa igår kväll, och när jag kommer hem så far jag kanske ut och löper, det beror på hur hungrig jag är. Vi ska nämligen äta PALT. Det kommer att bli jättegott verkligen!

Till lunch idag åt jag lax, också hade dom kokta grönsaker till det. Mumsigt värre :)

Nä nu ska jag vara lite nyttig ett tag...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: karin

nä, tyvärr blir det ju inte så... men du och jag kanske kan träffas ändå? :D



älskar dig vännen <3

2009-03-18 @ 09:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0