Bilder....

Har ju lovat bilder, så här kommer en hel del...
Bilder från Sandbergstjärn;

Här ligger vi och vilar efter maten...

Mamsen och pappsen, uppe på bergets topp

På väg upp...

Bilder från Vittjåkk;

En lycklig Sabina...

Johanna i backen xD En av hennes vilopauser hehe

Vi hade åkt en lång sträcka i våra sopsäckar, men sen var vi tvugna att krypa upp en bit... Snygga som få är dessa brudar ;)

Också till sist lite bilder på mitt rum, observera att väggarna inte är målade än, så slutresultatet blir nog ännu bättre ;)

Nu står skrivbordet mot en annan vägg, samma vägg som fotoväggen...

Garderoberna har flyttats. Hyllan står numera upp...

120 sängen står äntligen i mitt rum! Sängramen har pappa snickrat ihop på fabriken. Granvirke
(och väggarna ska alltså målas....)

Då vet ni läget i mitt liv just nu. Dessutom kan jag tillägga att jag är väldigt trött i benen ikväll, efter att ha bestigit berg ;)

Tjing

Kommentarer
Postat av: karin

SJUUUKT snyggt i rummet!!! :D :D :D Jag kan inte vänta tills jag får se det irl^^

2009-04-01 @ 12:08:28
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0