Aiii

Oj så mycket man har gjort i veckan, och i stort sett suttit noll minuter vid dator och tv. Tänkte försöka vara utan båda två ett tag, och det är då ingen jag saknar heller!

Jag har jobbat på med skolarbete hela veckan, tränat varenda dag (känner mig pigg och sjukt laddad jämt nu för tiden)
Städat mitt rum, packat för olika aktiviteter mm.

Ikväll har jag mailat in en uppgift om fotvård (usch jag HATAR verkligen fötter!!! ), varit upp till farfars för en snabbvisit, ätit god middag också lite mer. Ikväll ska jag packa för jag åker direkt till kärleken imorgon efter skolan så jag hinner aldrig hem. Det är bara jag och lillasyster Jenny som är hemma ikväll, så jag tänkte spela något spel med henne ikväll.

Idag på idrotten åkte vi skidor, och mitt i nedförsbacken (ner från berget) försvann plötsligt spåren och mina skidor skar, vilket resulterade i gubbens tvärstopp helt enkelt. Jag flög som en projektil och skjutsade en bit efter marken, Sab kommer efter, och även hon kraschar in i en snödriva. Efter en våldsam skrattatack från oss båda som varade i ca 5 minuter så kunde vi äntligen åka vidare.

Nu ska jag springa ner och skriva packningslista (Karin, du vet att jag har ett litet behov att skriva listor. Till precis allt... )

Tjing tjong donkey kong

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :P Jåå, jag vet ju det >< och ååå, vad jag hade velat se er i backen!!! XD



älskar dig <3

2009-03-19 @ 22:28:20
Postat av: Johanna Fransson ;)

Haha lät som en rolig skidtur ;) skulle ha vart med så hade ni fått sett hur man egentligen gör när man åk skidor xD haha nää men hade verkligen viljat se eran krasch ;) haha

Kramar Yoohanna ;)

2009-03-20 @ 10:26:28
Postat av: karin

första kommentaren var från mig >< såg nu att det inte stod något namn :P

2009-03-20 @ 11:26:07
Postat av: Malin

Ja våra kraschar var så himla fina xD Noooot, men hade du varit där så hade du också trillat omkull.!

Dessutom har jag superont i revbenen idag... hehe

2009-03-20 @ 11:37:54
Postat av: Christina N

Är det med fötter och missnöje av skötsel av dem ett

släktdrag???????????Haha kramar Kicki

2009-03-20 @ 15:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0