Tisdag= provdag

Men det gick ju alldelas toppenbra! På båda delarna. MVG på båda, så jag känner mig helnöjd verkligen! :)

Igår kunde jag åka hem med Viktoria (mycket snällt av henne!) så en trevlig surrstund blev det :)
Jag och Jenny fixade middag när jag kom hem, potatis, biff, sås och morötter. Vi har en pakt jag och hon att vi ska äta grönsaker varenda dag hemma, det gör vi visserligen alltid när my mother lagar mat, och vi hjälper till, men i vecka ska vi fixa det fastän pappa skulle laga maten. Så igår stod det uppskrivet en hel del grönsaker och frukt på handelslistan ;)

På kvällen satt jag ute i solen och pluggade. Jenny fixade 3 i rad och Rulle sprang mellan oss, häggen blommar så det luktar underbart. Rena idyllen alltså! :) Tyvärr gick inte spelet så bra för mig.... Förlorade 3 gånger mot lillasyster, sóm är 10 år. Men ikväl ska jag ha revarns hehe

Imorgon har jag hemstudiedag och det gör att man blir ÄNNU gladare! :D Ska intervjua ikväll och göra klart, sen blir det trädgårdsarbete och utemys hela dagen, med sällskap i form av ett lamm. Hmm men helt okej ändå. Så jag hoppas på trevligt och soligt väder, så man kan jobba lite på brännan också. Också ska jag klippa farmor också, hon håller på att vara lite långhårig.

Och träna, under dagen! Det är så skönt när man kan träna redan från morgonen, bästa sättet att börja en ny dag på. Helt klart!

Nä nu ska jag istället för att ha rast skriva ihop lite saker om långvarigt tobaksbruk, läkemedelsanvändning och kroppens muskler.

Ha det! 

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så duktig^^ och det låter gode skönt med hemma dag! :D

2009-06-02 @ 16:10:53
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Skönt att du fick vara "ledig" i morgon :)

Det var så lite så med skjutsen, det var bara kul :)

2009-06-02 @ 21:16:58
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0