Tidig helg

Oj så skönt att vara ledig en fredag! :D Är helt saligt lycklig för det.
Einar fick också ett smakprov på min lycka igår. Jag for ut och powerwalkade i 1 h. Så jag ringde Einar men jag skrattade nog mest hela tiden. :P

Snart har vi varit tillsammans i  ett helt år (29 juni). Igår var det prick ett år sedan vi träffades för allra första gången. Och jag känner mig fortfarande alldeles pirrig och kär när jag ser honom. Kärlek är underbart helt enkelt!


Idag kommer mamsen och lillasyster hem från Stockholm. Och mamma chockade mig verkligen igår, hon har hållt i en boaorm!!! Hon som har sådan ormfobi! Imponerande kan man säga :)

På idrotten igår spelade vi golf, och gissa vad, jag har träningsvärk i rumpan, av alla de ställen! :P Mest på vänstersidan, men så hade jag ju en bra swing också ;)

Idag ska jag och mamma ut och springa, blir kul med sällskap såklart :)

Men nu ska jag ner och vara duktig. Plocka undan saker och dammsuga nedervåningen. Efter det blir det att ta tag i mitt rum.

Också längtar jag efter att krama om kärleken som också kommer ikväll<3

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0